Just nu.....

......spelas Infinity-Guru josh hemma i mitt NYA hem...
Jag har precis anlänt..får se hur man kommer att trivas här då!
Flytten gick snabbt, grabbarna va så effektiva så :D Tack så jättemycket för hjälpen!

Idag va de personalfest för oss på Willys, de va en del dans, lekar & god mat!
Jag är nöjd för jag vann kexleken i min omgång, de va de enda jag va bra på,äta kex & vissla den klassiska vissel-signalen som man hör varje dag mellan hyllorna på Willys ;)
Alltså, vilka sjuka människor vi är? :D Haha, så kul att själv få vara nykter & se hur alla andra beter sig, annars brukar jag väl va i kategorin bland dom fullare på festen..
Min bebis fick lite uppmärksamhet också, den delade även ut ett par sparkar den vilde saken?
Den sparkar bara mer & mer, och oftast på samma ställe!?
Flisan: " Dedär är verkligen WILLYS bäbis!"

Ska se fall jag får upp lite bilder imorn kanske, när jag väl va bra & tog med kameran så tog batterierna slut?
Orutinerat av mig...... Men Lisa hade en grym kamera så jag hoppas att hon delar med sig av lite foton imorn :D

Alltså, idag gick vi alla till Statt i karlskoga, de va den största skiten någonsin måste jag säga..
Glest med folk för de första, och inte nog med de..på Scene står två sopiga brudar & sjunger kass musik.. För de första så hade dom kanske en egen låt, som gick i repris?! Herregud... Sen några cover såklart.. men jag kände att de va lite Hits for Kids-varning!
" Vilka kan dricka?" , " Vilka är kung i baren?", "Ikväll ska vi inte slåss, vi är här för att mysa!"
Oooh vad fjantigt! Haha, jag & Emelie tog vårt förnuft till fånga & åkte därifrån...
Haha, inte ens arbetskamraterna som va FULLA tyckte de va kul?! Då kan ni ju tänka er hur kul de va nyktert.. :P

Nee, nu ska jag krypa ner!

Kommentarer
Postat av: My

=) Gött att jag åkte hem istället för att dra till statt :P

2008-09-21 @ 11:15:21
Postat av: Emelie

Haha ja vi gjorde det rätta i att åka hem :D Pissisgt för mig som fick spendera natten på soffan :S Jävla magsjuka!! :P

2008-09-21 @ 14:39:45
URL: http://emeliebackman.blogg.se/
Postat av: jessica

va skönt att du har kommit tillrätta :) kommer du trivas nu då?

pfesten var bäst på länge, hoppas du också hade kul, trots nykterhetsförbundets if ;)

2008-09-21 @ 17:11:15
Postat av: Melinda

Va härligt att du äntligen har flyttat nu :) du får gärna knäppa kort och visa oss :)



aamenvisst, jag kan sitta och pilla lite på en header, och sen fixa designen går fort :) vad vill du att de ska stå på header & så ? skriv till mig på msn när du vet :)



<333

2008-09-21 @ 19:51:05
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0