Inse!

Nu är de dags för mig att inse sanningen..
Alla sa till mig att du kommer vara mycke ensam, de kommer inte vara lätt att träffa nån ny osv osv..
Men jag är så envis och trångsint, att jag tror precis vad jag vill även fast andra säger hur de ligger till..
Jag tänkte tex på ***.. Min kompis, hon va gravid & hade ungefär liknande sitts som jag..
Allt började med att hon ville renovera sin lägenhet och hade sex med tapetserarn! ( pekar inte ut namn här)
Idag, 3 år senare är hon gift med sin händige man! Dom har även hunnit få ett gemensamt barn..
Och varför skulle jag vara sämre än henne tänkte jag? Klart att jag också kan träffa nån ny..
Nu känner jag spontant såhär: Hon hade TUR! Och de talade jag om för henne igår.. :P

Haha, de är INTE lätt, och jag har ibland hamnat i lite oanade situationer..
Ska ge några exempel! Vissa är ganska roliga så ta er gärna tid att läsa! :D

1: Träffa en trevlig prick som bad om nr, va ganska på & bjöd mig på bio.. Allt verkade bra och vi hade daglig kontakt tills den dagen han undra varför jag aldrig drack när jag va på fest eller krogen? Svar: Jag är gravid!
Sen dess har jag inte pratat med grabben!

2: Följde med en kille hem som jag träffat för längesen (inget seriöst men alla som vart gravida vet att hormonerna ibland spelar in och man vill ha lite KU* )
Karlskoga är litet tänkte jag & han vet ju såklart om att jag är gravid (trodde jag) så so what tänkte jag...
Två månader senare har killen lustigt nog fått höra på ryktesväg att jag är gravid,då fick jag sms där han frågar om de är HAN som är pappan?! Stackare som trodde så! :S

3: På krogen kommer en kille fram, stöter lite på mig och försöker berätta några imponerande saker om sig själv, ni vet sånadär saker som man bara orkar lyssna lite halft på och svarar "mm, aa,mm,okej.." på..
Tillslut ville han bjuda mig på öl, jag pekar på min putande mage och svarar: " Nej tack jag får inte dricka sånt! "
Grabben fattade inte, och svarade mig: " De är så typiskt tjejer att ha komplex för sina magar, du är inte tjock så klart att du kan dricka en öl utan att få dåligt samvete! "
Jag: " Öööh joo men jag är GRAVID och av den anledningen kan jag inte dricka alkohol, kalorierna skiter jag i!"
Grabben: " Lycka till med allt!" Vänder på klacken och går...

Hehe, jaa vad säger man.. Nu är kanske en av dom gångerna som jag borde inse att jag hade fel, och att alla ni som sa åt mig att jag skulle sitta ensam hade rätt! DAMN YOU! ;P

Jag har nått gränsen som man kallar att någon är desperat!
Mer ingående på den desperata punkten blire inte här i bloggen..
Eller desperat är väl kanske fel ord.. jag vet inte vad jag är..
Men jag vet att de bara är tillfälligt, för jag vet att from den stund då jag har min bebis på mitt bröst, så kommer ALLA killar jag nånsin haft minsta intresse för kunna slänga sig framför ett tåg utan att de rör mig i ryggen..!!
Kanske låter hemskt men de är ju sanningen :D

Give me some love ♥ så är jag nöjd sen!
För just nu flyter allt på ganska bra! :D
Har hittat en STOOOR lägenhet, har fått en bra anställning på mitt jobb, har fantastiska arbetskamrater/vänner, familj..jaa, just nu har jag inget att klaga på iallafall? :D

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej Gumman!



Det är ju rätt fokuseringen som är viktig!



Du kommer allt att träffa en vettig kille inom sin tid.

Men nu är det du och bebis som är viktigast--resten kommer sen



Puss

Moster



2008-09-09 @ 08:35:56
Postat av: Melinda

Du kommer träffa en bra kille i sinom tid :) det lovar jag dig. Nu ska du fokusera på ditt barns och din framtid tillsammans. Om det sedan dyker upp en man som du blir förälskad i, är det ju bara ett plus, eller hur ? :)



Jag VET att du kommer klara detta galant, du kommer bli en toppenmamma! Finna alltid här om du vill prata vännen.



<333

2008-09-09 @ 15:51:10
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Jag tycker jag känner igen ditt namn så, såg att du bodde i Kristinehamn men det kopplar ändå inte. Jobbade på statoil i k-hamn 1år så det känns som vi bor så i samma stad ju, hhee. Vad jag fattar det som ska du bli mamma på egen hand, starkt gjort det! Creds till dig Å lycka till! Klart du hittar någon. Nu när man kommer upp i åldern, eller vi tjejer tittar väl iaf uppåt på killarna å typ var å varannan kille i den åldern har redan barn. Du är ju ung å snygg, ingen fara. hhee.

2008-09-11 @ 09:28:24
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0