Hjäääälp!!! :S

Ärligt, nu har jag tittat på singelmammor på SVT2...
OCH FY FAAN! De är allt jag kan säga! Jag har ångrat mig!!
Fatta smärtan & alla jävla nålar, dropp & helvete!!

Jag vill inte mer nu när jag såg dedär! Hon hade ju också nål-fobi precis som jag, och hon ville inte ha spruta fast att hon hade säkert 10 ggr ondare av sina värkar än vad sprutan skulle känns, men som om sköterskorna brydde sig? Nää dom högg in den där jävla nålen i ryggmuskeln som om de vore en fet ko dom skulle sätta sprutan på! FUCK YOU säger jag om dom vill ge mig en jävla spruta.......

Nya ultimatum till bebis:
1. Föds tidigt innan du blir för fet!
eller:
2: Stanna kvar där du är! (vilket inte är möjligt men ändå)

Nej men ärligt talat, jag har PANIK nu när jag tänker på de!
Den dagen dendär ungen ska ut kommer nog jag önska att jag vore DÖD!
Usch,usch,usch,usch!!!!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Ha ha underbart...

2008-09-01 @ 22:48:54
Postat av: jessica

HAHAH, stanna kvar.. va ooond du är! ;D

de där går bra vet du :)

tagga ;) HAHAH!

2008-09-02 @ 11:10:31
Postat av: mor

Lite SENT att komma på att det kommer att göra ONT...!!! För det VISSTE DU VÄL??!?

Kram

2008-09-02 @ 12:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0