Hicka..

När jag läst om att bebisen hickar i magen, har jag tänkt att " hur ska man kunna känna de?! "
Men igår kväll va de ingen tvekan om den saken! Kiddo sparkade & möblerade om i magen att jag inte kunde somna, sen började den hicka! Ryckte i hela magen typ var 4e sekund eller nåt under en ganska lång tid.. tillslut blev jag nästan orolig & tänkte ringa mamma & säga att den nog håller på att drunkna där inne..
Haha, men sen kom jag på att den inte kunde de ;) SMAAART!

Nu på morron har jag inte gjort mycke, sover ganska dåligt nu..
Har hunnit äta lite gröt, fräschat till mig & fått på mig jobbkläder..
Så ringde Annika nu & fråga om jag ville jobba från 10.00 till 20.30 på lördag!
De är ganska långt pass, men vadå.. jag skulle ju jobbat 10.00-16.30..
och dom där sena timmarna är ju 100% ob så varför säga nej till de när man vet att pengarna går åt?!
Visst, jag blir lite sen hem till Emelies firande.. men bättre sent än aldrig :D

Nu snart ska jag över till jobbet, idag jobbar jag 14.00- 21.15..
Hade bestämt för mig att jag jobbade ett kort pass idag men icke..
Fast de går nog bra!:D

Kommentarer
Postat av: Emelie

De va de värsta ja hört, komma sent på min storadag... :P

2008-09-22 @ 14:54:50
Postat av: Melinda

Härligt med mkt OB :D hihi, mysigt att bebisen hickar ^^ <3

2008-09-22 @ 19:59:49
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0