Fredag!

Jag kan säga som så att jag är HELT slut i mitt huvud nu..
De har varit lika mycke folk på affären idag som de är när de är JULHANDEL!???!
Shit.. puuuuh..

Emelie(B) va snäll nog att hjälpa mig att köra hem ett lass med banan-lådor, så nu vet ni ju vad jag har att göra ikväll:
PACKA! Och inte nog med de, måste städa akvariet också innan de börjar växa alger på fiskarna också, dom få som lever vill säga, om de inte redan gjort de.. tyckte malen såg lite möglig ut...? :O

Om inte klockan är för mycke när jag difinerar mig själv som KLAR här sen så ska jag nog fylla min lilla bil med de som ryms & åka över till Kristinehamn med.. Men vi får väl se, ingen brådska iofs..
Kanske nöjer mig med att fylla bilen så den är packad & klar imorn?

Well well, ha en trevlig fredag kväll :D

Kommentarer
Postat av: Moster

Låter bra att du packar!

Då blir flytthjälpen glada imorgon!

Hörs imorgon

Kram

2008-09-19 @ 23:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0