Famous last words..

Ingen framgång utan motgång!
Nope, när vi tyckte att vi var jätteduktiga och skruva på dendär sängen, så fattas de delar?!
Typiskt..får ringa IKEA imorn o se fall de går ordna..

Dessutom har jag färg-stänk i hela huvudet, ser ut som jag lider av allvarliga problem med mjäll eller nåt..
Fräsching va?!
Måste tillbaka till lägenheten i dagsljus imorn & se fall de ser bra ut i taket när färgen torkat, eller om de är fläckigt..
Jobbigt att måla tak va de iallafall tyckte jag så jag hoppas att de duger som de är nu..

Han hade ställt dit 3 olika burkar med vit färg?! Lätt & veta vad som ska va vart... hmm.. hoppas de blev rätt tillsist!

Tack för hjälpen Frida!
Tror listerna i lilla hallen blev jättefina ;P

Mat, sen sova!
HEJDÅ!

Får inte glömma att nämna Wilma här heller:
GRATTIS HJÄRTAT PÅ 5-årsdagen! ♥


Kommentarer
Postat av: Melinda

det är ALLTID nåt som saknas eller som de är fel på IKEAs saker :/

2008-09-07 @ 21:34:29
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0