Familjerätten..

De gick ganska bra hos familjerätten idag, personen jag har kontakt med där är jättetrevlig..
Hon reagera som många andra: " Men gud vad smal & fin du är för att va så långt gången! Växer den som den ska?! "
Jaa bebis växer och mår bra!
Mötet tog kanske 40 minuter, och jag fick lämna DNA test & svara på frågor som "Har du fått benmärgstransplantation dom senaste tre månaderna?"
"Vilka datum hade du sex med den du tror är pappan?!"
Jaa lätt att besvara?! Inte direkt så att jag noterar i almanackan när jag har sex.. Men de va tydligen frågor dom behövde svar på för att kunna göra utredningen så korrekt som möjligt.. Shit, vad invecklat!
Just nu kan vi inte göra så mycke mer, hon skulle ringa mig på fredag efter hon haft sitt möte med "pappan"..
Skulle få ta mig några turer dit sen iallafall längre fram men.. får väl se hur de går..
Jag personligen är ju väldigt säker på min sak så..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej hej..

Jo vi hade jätte skoj :) Det var skönt att träffa lite folk och vara barnledig, även fast min lilla prinsessa inte är jobbig så är det värt att tänka på nått annant ibland ! :D



Ja jag har krånglat så innibomben med min sida, men nu är den oki :D



Jag gav ditt lösen till Emelie Backman på ditt jobb hon frågade mig och sa att du brukar ge det till henne men hon har glömt att fråga ?! ( OM det var oki )



Litte mer bilder på magen nu ;P



KRAM

2008-09-08 @ 11:31:02
URL: http://missmichaela.blogg.se/
Postat av: jessica

så "pappan" tänker komma på ett möte iaf? :O

2008-09-08 @ 12:00:00
Postat av: Emelie

Mamma räddade mig å bokade in mig på en av hennes arbetarkompisars resa. Annars hade det varit jätte skoj :)

Kan vi inte dra ihop någon resa typ i april eller något :) My A vill ju åxå åka dit, å flisan vet jag med vill dit. Så när du klämmt ut din bebbe så kan vi väl planera lite ;P

Ha det!!

Puss

2008-09-08 @ 20:44:33
URL: http://emeliebackman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Dom är lite jobbiga på fmr :p Sv ; från blogg, nee jag vet att det inte är ngt gulten i potatismos men får ändå ont i magen ::/ Viken vecka är du i nu? Jag är i vecka 21 :)

2008-09-11 @ 12:10:33
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0