Bilder..

Här kommer ett inlägg med lite bilder!!!
Bildbeskrivning på dom bilder som finns, ytterligare några bidrag till top modell finns på fridas kamera..

Bild 1: Frida & Jag
Bild 2: Wilma får man ju inte missa
Bild 3: Skumm frilla & en enorm inlevelse, vinnare av top modell 2009 kanske?
Bild 4: En arab som emigrerat och jobbar som städare sökte också.. (alla är välkomna att söka till top modell)
Bild 5: En boxar-tjej försöker impa på juryn genom att visa sin kunskap inom sport.
Bild 6: En NÖRD sökte också, hon läser till präst men om hon gick vidare i top modell skulle hon byta spår!

Nu byter vi ämne från top modell till MIN lägenhet..
Bild 7: Visar mitt inflyttningsklara vardagsrum! Jag är nöjd med mitt nymålade tak & jag kan tillägga att Gurra är nöjd med sin tapetsering.. Själv tycker jag att rummen har lite skumma vinklar..
Bild 8: Kiddos rum under arbete..
Bild 9: Hittade de på efterfesten.com, och jag ska inte säga säkert men de ser ut som om Murman spanar in mina bröst lite eller vad tycker ni? BLEK.SE

1. 2. 3.  

4. 5.  6.

7.  8.  9.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Svar på mitt inlägg om att ha tävling på bloggen;

Vem vet, kmr nog inte va så många som tävlar på min blogg, så du har nog stor chans att vinna isåfall ;)

2008-09-07 @ 21:40:04
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melinda

hahah aa, sök till ensam mamma söker du xD

2008-09-07 @ 22:32:35
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0