Ad/Hd utredning..

Igår va min lillasyster vart iväg, hon va där för längesen för att grundlägga utredningen såklart..
Och nu har dom fått svaret, hon har ADHD..
Men hur underbart go, sprallig & busig är inte dendär skruttungen?!
Jag bryr mig inte om att hon har de, de är ju bara skönt för föräldrarna att veta om de så att dom kan agera utefter de!
Och pappa säger att jag är hans ena röv-halva & Alva den andra?! Att vi har så lika temperament.. Hmm..
Då har väl jag med ADHD men de behöver jag ingen utredning för att konstatera, de är bara fråga mamma & pappa!
Dom har svaret ;)

Idag har jag & Emil rostlagat min car! Han fick ta den grova rosten på tröskeln så nöjde jag mig med finliret ;)
Konstaterade att dendär stackars bilen endast fått sig EN tvätt sen jag fick bilen.... :S
Och de pinsammaste av alt är att de tillockmed börjat växa fyrklöver bakom nummerplåten där all smuts hade samlats!
Men NU ÄRE BORTA! :D no more fyrklöver on my yellow polo!

Jag har vart ganska duktig och skrivit mitt personliga brev till försäkringskassan för att ansöka om havandeskapspenning, ska ta med mitt brev & lite papper som Krister ska skriva i och se om han tycker brevet är dugligt.. Kändes som att sitta med ett skolarbete! :D Måste fasen få in dedär imorn, är ju skit sent ute:S
men jag hoppas att de blir bra ändå i slutändan.. Får väl ösa in min sparade semester & sådär annars..
De går säkert lösa på nåt sätt..

Nu har jag tagit mig en lååååång & varm dusch i mitt duschrum..jag önskar mig ett badkar!
Gud vad underbart de hade varit nu när man är förkyld & frusen..

Ny rutin i vardagen!
Inte som hon i Smala sussie som går upp sådär en 20 minuter tidigare varje morgon för att föna håret..
Utan jag går upp sådär en 20 minuter tidigare för att koka gröt & få i mig lite nyttig frukost! Jag har aldrig varit nån morgonmänniska och jag har aldrig gillat att äta frukost när jag är nyvaken, men för att jag ska överleva dagarna numera på jobbet så MÅSTE jag..! Har gått bra hela veckan änsålänge! :)

Nu lägger jag mig, annars orkar jag inte med all stress imorn, på lönedagen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att DU fått något från mig.... Både Johan Och Jag har svårt att äta direkt när Vi gått upp.... hahaha Kram

2008-09-24 @ 22:47:01
Postat av: Emelie

Ojdå, visste att det skulle bli utredning men det har helt fallit i min glömska. Men som du säger, skönt att veta varför hon är som hon är. Jag tycker iallafall om min lilla kusse! :) kraam.

2008-09-24 @ 23:06:45
URL: http://seemlan.blogspot.com
Postat av: Hanna

Sv ; hehe mjo det har jag väl men jag var mycket större med Noah vid den här tiden tror jag (",) HAHAHA..... Hur går det för dig då? Haft några problem under graviditeten?

2008-09-25 @ 13:44:32
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: cammie

ja,det är ju verkligen han som går miste om nåt..du kommer bli världens bästa mamma till din lille utan han. Synd bara att det ska behöva vara så. Men förstår oxå dina tankar kring när barnet blir äldre`..vad ska man säga lixom?



Jag tiden går ju långsamt när man drälelr omkring hemma. Blir frustrerad. Men vad ska man göra? hehe

2008-09-25 @ 21:41:34
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0