Spark & Box!

Jag är lite förvånad, min bebis sparkar och härjar inne i magen att jag ibland funderat på vad de är för biff som ligger där inne egentligen.. Stark är den iaf..
Idag va jag hos bm på kontroll.. Bebisen följer INTE kurvan längre utan ligger lågt..hade knappt växt nåt sen sist..
Jag ska dit igen om 3 veckor, och om den inte växt till sig mer då på rätt spår så får jag åka iväg på ett nytt ultraljud!
Men jag är inte orolig, den är så vild ändå så de finns inga tvivel om att den mår bra.. De är helt enkelt en LITEN bebis..just nu, men den har tid på sig att växa ikapp så..

Jag har nu gått upp 6 kg sen graviditeten startade!
Hjärtljuden låg på 130 vilket är lite lägre än sist men helt okej ändå!

V.29 nudå!

Kommentarer
Postat av: Kicki

hoppas h*n växer på sig :)

men d är ju inga fel med extra UL heller så;)

2008-10-01 @ 14:19:33
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Melinda

ooh, tiden går fort den :) <3

2008-10-01 @ 14:43:31
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Moster

Tråkigt att läsa att du inte mår så värst!



Ja ett extra ultraljud är inte fel.. jag gjorde flera på mina sista och såg ju vad det var för filurer där inne...

Oroa dig inte för tillväxten nästa gång har pyret tagit ett extra skutt.



Kram

2008-10-01 @ 19:20:43
Postat av: Michaela

Haha fint och fint försöker att lära mig iallafall (att göra om sidan) :D



Ja vi hitta en del till Alva en massa kläder , men vi skulle till örebro på söndan med så vi sparade oss lite , men vi skulle käka lunch på stan så det var väl det som var poängen att hitta på nått :D



Ska du bo nu i kr-hamn ??



Kram

2008-10-01 @ 21:09:32
URL: http://missmichaela.blogg.se/
Postat av: sofie

tror de ligger en tös därinne=)

2008-10-01 @ 21:21:40
Postat av: sofie

ne ja bara tror de =) fick en sån känsla som ja fick när ja väntade Alice o de bara kändes som att de va en flicka i magen=)

2008-10-02 @ 07:36:27
Postat av: Alexzandra

På min kompis hände typ ingenting förens i 8månaden, då smällde det bara typ =O) Så det är nog inget att oroa sig för. Gå upp gör du nog tids nog.

2008-10-04 @ 00:56:10
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0