Mycke..

Mycke jobb, mycke serie-tittande & mycke sova :D
Så ser min vardag ut nufötiden.. Idag hämta jag ut mitt nya mobila bredband, en ROSA dongel:P
Ganska tuff, mycke snyggare än tele2´s modem.. Fick nån ny modell nu som inte va sådär plastig, utan mindre än dom förra & i metall.. aldrig sett sån förut.. Hoppas de funkar bra nu!

Jobbade extra i helgen pga att Lisa va sjuk, hoppas hon mår bättre & inte hunnit smitta någon på jobb..
Jag säger ju inte nej till dom pengarna som erbjuds på helgen och de tror jag dom flesta lärt sig..

IMORN är de ÄNTLIGEN dags för mig för ett nytt besök hos min BM, ska mäta & se fall kiddo växt ikapp nåt eller om jag får åka iväg på ett till UL.. Jag själv tycker magen växt lite, men frågan är ju om de är tillräckligt för att komma ikapp allt den låg under? De tvivlar jag faktiskt på.. För jag är ganska smal om man jämför med andra.. Dom flesta reagerar med CHOCK när jag säger hur snart jag ska ha., " VA?! MEN DU ÄR JU SÅ SMAL! Är du säker på ett de är rätt? " Eller: " De va allt en liten kula de, när den/jag va i v. 31 så kunde jag/hon ha magen som ett bord "

Hmm, aa de ska iallafall bli skönt att se vad hon säger denna gång..
Och se på vågen:P


Nej nu äre dags för jobb.. 14.00-21-15 :D

Wiiie!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna för imorgon.

Kram

2008-10-20 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0