Helgen..

Blev ganska lugnt ändå måste jag säga..
Vi blev sittandes 6 pers här hos mig, spelade sällskapsspel, åt frukt, chips & nån drack lite..
Sen gick vi vidare till bowlingen & spelade några serier.. Hade väl tur på en serie då de flöt på riktigt bra:D
Annars så va de ju som vanligt.. :P hahaha.. Liza va väl bland dom bästa iaf ;) de slutade med att hon fick barnstaket :P

Hade längtat efter en skön sovmorgon idag, men min hyresvärd är en riktig arbetarkille så han kom hit & börja renovera lägenheten under strax efter åtta (PÅ EN SÖNDAG), såga, hamra & jaa, allt dedär! Lite jobbigt att höra på men jag förstår ju att han vill ha lägenheterna klara så de va bara att trycka kudden över huvudet & försöka somna om..

Nu ska jag kirra nåt att äta & förbereda mig inför kvällens arbete..
Annars händer de väl inte så mycke?

Jag är förbannad!
Du lever PRECIS nu som du gjorde innan, så VAD har jag förstört?
Kan man fråga sig.......

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, visst tusan är det svårt? Tycker det är värdelöst att man inte kommer på sådär riktigt " det vill jag ha". Hmm, varför är du förbannad? pappan kanske?

kram!

2008-10-12 @ 17:31:47
URL: http://metrobloggen.se/aelvas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0