Graviditetsuppdatering!

Vet att de inte ligger i allas intresse att läsa om min graviditet eller se bilder på min feta mage!
Jag vet att jag tjatar mycke om graviditeten men de är ju faktiskt den som tar störst plats i mitt liv just nu!
Och jag tycker de är ganska kul att ha här i bloggen & kolla tillbaka på själv så ni får stå ut :D

Graviditetsvecka 30:
Jag mår fortfarande bra, och är glad att jag fortfarande kan ha mina jeans som jag hade innan graviditeten just pga att de är låg midja & stretch.. Visserligen har ju min midja tillfälligt försvunnit och jag har kroppsform likt en säl, men jag är ganska nöjd ändå! Visst, ryggen börjar göra lite ont,man har känningar då & då i magen, men vafaan! De är ju så de SKA va! :D

Jag har fortfarande inte vant mig vid tanken att folk kallar mig fetto/tjockis osv.. har alltid fått höra motsattsen.. så igår på jobbet blev de lite kul när jag satt i kassan & Annika kommer och mumlar i förbifarten "Fan du blir ju bara tjockare för varje dag jag ser dig!" Men jag hörde inte riktigt så jag blev chockad och förundrad och sa " VA?! Säger du att DU eller JAG är tjock?!" Haha, vadå vägra inse att man är tjock ;)

Trodde att de skulle ha hänt ganska mycke med magen på 10 veckor, men nu när jag jämför fotona från v.20 så är de inte sån där jättestor skillnad faktiskt, visst har de rundat till sig på sidorna och fyllt ut lite mer men.. I profil sådär så trodde jag nog att de skulle syns mer eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: sofie

den kan ju växt "inåt"som de kallas då syns de inte särskilt mkt fast man e långt gången...men skönt för dig ja hade nog 3 ggr så stor i v 30...hur mås de då???

2008-10-08 @ 16:16:38
Postat av: sofie

allt e topp=) väntar på mitt barn hon e hos mommo=) har uppkörning imorrn så ja har städat o grejat för o hålla mig suysselsatt ngra timmar men nu kommer strax fisen hem då blirre mys o lek sen sova=)

2008-10-08 @ 17:40:46
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Melinda

Söt mage du har fått :) en liten kula !

2008-10-08 @ 21:12:52
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: pappa

Du blir ju snyggare för varje vecka som går :)

vet ju det nu, är ju van vid att se gravida ;)

kraamiz

2008-10-08 @ 21:33:51
Postat av: Moster

Gos mage!!

Njut av känslan, den är din bara din..



Snoos och goos

Moster

2008-10-08 @ 22:10:53
Postat av: michellesmamma<3

Man sak prata om sin graviditet :D det är ju de mest speciella o underbaraste man kan vara med om att vara gravid föda SITT barn få träffa sitt barn för första gången osv :D ja tycker iaf om att läsa om din graviditet.. Och du är inte tjock duh ar jätte fin mage :D

2008-10-09 @ 11:19:46
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0