Fredag!

Idag har jag haft en såndär välbehövlig ledig dag!
Sov ut & vaknade strax efter tio :) Med ett leende på läpparna & bara låg kvar i sängen för att tänka igenom vad jag egentligen drömmt.. Wilma låg bredvid mig & sov, mysis!
Gick ut med henne, åt frulle & åkte sedan hem till moster för en fika, stre lite..trevligt! :)

Därefter åkte jag hem till Malin & Martin i björneborg för att se på deras nya valp:D
8 veckor gammal, Nova! Vilken skönthet, en blandras mellan chihuahua/papillon, jäkligt liten iallafall kan jag säga, hade Wilma med mig dit också så vi lämnade  valpis hemma för en skogspromenad med dom vuxna..

Har också tagit mig ett ryck här hemma för att städa undan lite Wilma, låg päls, pinnar, barr, ljung överallt här inne efter gårdagens skogspromenad.. Mindre roligt!!
Har nu vart hos mamms för att lämna Wilma och hämta matlåda tills imorn..
Då äre jobb igen, 7 dagar i rad nu.. känns ju sådär, men med nedräkningen i bakhuvudet så går de ganska bra..

Nu ska jag se senaste avsnittet av Greys Anatomy som jag laddat ner, sen blire natten för mig..

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja det var trevligt!

och mysigt att känna bebis sparka :)

Han är en riktig vilding ha haha

kram kram

2008-10-24 @ 23:10:13
Postat av: mormor

HAN????....

2008-10-25 @ 00:43:07
Postat av: mormorsmor;)

ja Han ;)

2008-11-04 @ 11:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0