Begränsad surfning..

Mitt internet strejkar tillochmed 1:a november, pga att jag laddat hem för mycke:P
Min kvot är nu använd!! Baaad.. Pga radioskugga & diverse typiska saker har jag nu beställt mobilt bredband från annan leverantör, så ska se fall jag kan få lämna tillbaka detta.. Inga fel på de egentligen,har vart nöjd med de..men när man bor i radioskugga osv så blire lite ovärt.. Och pga att JAG klippt av alla sladdar som låg & skräpa till telefonjacket så får jag bittert nöja mig med mobilt istället för fast bredband... :P


Serie-nörd som man är så kanske jag behöver en leverantör med fri surf så jag varje vecka kan ladda ner Desperate houswives, Greys anatomy, Heroes, Gossip girl & One tree hill..


Kommentarer
Postat av: Kicki

ja my berättade att ni har på lagret, hon sa att hon skulle köpa med till mig men jag hittade ju :) tycker ni ska börja sälja de nuuu :)

2008-10-18 @ 16:59:23
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: jessica

maddelarson.blogg.se

2008-10-19 @ 19:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0