www.family.se

Nu har vi kommit hem från pappa för en stund sen..
Va riktigt god mat & trevligt sällskap, proppmätt fortfarande..
Wilma tog sig även en bit kvällsmat där, bestående av Antons torkade sjöstjärna?! :O
FY FAAN, när jag fick tag på den..helt drägglig och vidrig..uuuuuuh.. Vidriga hund!! Fick en tanke om de kanske va farligt..? Men hon har druckit, ätit osv efter de och verkar inget konstig :S
Hoppas de inte blir rännsketa eller nåt nu.. usch för sånt!

Malin tipsade mig om att kika in på www.family.se för att kolla bild på Vanna..
Vilken rolig sida! :D
Jag hade ju ingen aning om ens att de fanns en sida som hette så..efter som man är!
Hittade ju massa bekanta där som fått barn osv, shit.. jag är INTE uppdaterad på sånt..
Undra om jag ska lägga in en födelsebild/annons där på Kiddo sen? :)

Imorron: Barnmorskan på morgon, sjukhuset efter lunch!
Uppdaterar efteråt om hur besöken gick....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu har jag bokat studion så nu kan inte nått stoppa oss :D

2008-11-20 @ 23:26:53
URL: http://lisatigererngren.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Vad ska du göra på sjukhuset?

2008-11-20 @ 23:42:31
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha jag gick in på den där sidan, fan va fränt ;D

2008-11-20 @ 23:55:07
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jaha okeii,hur känner du själv?

Klarar du av o jobba nu dom sista veckorna?

Jag började tycka att d va jobbigt när d va ca 2½ månad kvar...men så födde jag ju 2 månader för tidigt oxå,så jag slapp dom sista månaderna.

kan tänka mig att d e tungt?

2008-11-21 @ 00:53:38
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0