Stödben?

Ja, mitt tidigare i-landsproblem löste sig ju iallafall..
Så nu har jag helt plötsligt ett nytt ;)

Nu vill jag bara sova..har legat i sängen och försökt sova länge eftersom jag va trött så la jag mig tidigt, MEN.. Kiddo har inte upptäckt att man kan lägga sig tillrätta i magen :S
Jag tycker de börjar bli jobbigt att ha en så stark bebis som ligger på tvären i magen, de putar ut knotor här&var i sidorna på mig så fort den är vaken & tycker att den ska göra sig plats där inne..
Tänk er då att försöka sova? När de i stort sett bara går att ligga på rygg, försöka ligga på sidan GÅR VÄL men hur mysigt är de när magen har ett jäkla stöd-ben som tar i??
Lagomt tills man hittat en sov-ställning som känns okej, så har de gått så lång tid att man också hunnit bli kissnödig.. hmmmmmmm.. Tror ni att de är nån som har börjat tröttna lite på att va gravid som skriver? :P
(Det har jag inte, vill bara att kunna ligga bekvämt igen :) )

Folk pratar om att de ska va så himla mysigt att känna bebis röra sig i magen o bla bla, häftig upplevelse..(!?)
När Kiddo va liten och klen,då va de lite mysigt!! Men nu känns de som de är en anabola-knaprande alien som försöker ta sig ut på annat ställe än där EXIT skylten borde sitta!!
Kiddo har ju legat såhär i magen ganska länge nu, ända sen h*n blev så stark som h*n är.. Så jag kan ju iofs vara glad att jag slipper och sluppit domdär ONDA sparkarna mot revbenen som folk pratar om att dom får känna av.. Har såklart fått känna på sparkar mot revbenen också förut men då va de inte så mycke styrka i dom så de har aldrig gjort ont på mig..

Tack för mig, nu har jag gnällt färdigt för dagen... imorron är en annan dag!
Nu blire kissa för 120:e gången idag och sedan göra ett nytt försök att sova..

Misstolka nu inte detta inlägg!!
Jag tycker de är mysigt att vara gravid och jag ser fram emot att få bli mamma åt denna vilding..Kiddo är en del av mitt liv redan nu fast att h*n inte ens är född!

Mycket efterlängtad och omtyckt!!

Lika bra att va extra tydlig så slipper folk missuppfatta;)
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Gud va jag saknar att va gravid när jag läste d här.

2008-11-15 @ 04:22:14
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nej det är ju inte allt så skönt när dom sparkar precis, speciellt inte på revbenen, det är då ingen höjdare.



Hmm vet inte riktigt vad du fått att jag ska ha ett till barn ifrån?:)hihi:D nää du inga syskon för min del på ett tag, har fullt upp med min lilla skrutt och är nöjd med tillvaron som den är idag:)

2008-11-15 @ 08:58:44
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: jessica

jag längtar också tills kiddo kommer till världen, wihoo :D

2008-11-15 @ 11:35:07
Postat av: Sanna

hihi ja det är ju inte så konstigt om du trodde att jag väntade nr 2 eftersom det står sådär:p men hade nedräkning till bf när jag väntade dottern Norah o har inte orkat ta bort det än bara:)



hur känner du inför förlossningen då? nervös än?



/Sanna

2008-11-15 @ 18:03:09
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0