Soffan har regerat..

Nu har jag varit dålig på att uppdatera hela helgen, men jag deltar ju inte i blogg-sm direkt så de gör väl inte så mycke att jag ligger på latsidan med mitt bloggande? :P Har ändå inte något intressant att skriva om..
Men, här kommer helgen i kort:
Gravidos 1 och 2 (Jag & Emelie) har legat på varsin ände av soffan och kollat på tv och bara slappat större delen av helgen känns de som..
Vi va även en tur till färjestad igår och hämtade upp min släkt som kollat på hockey, va roligt att få köra Mats bil:D Ny, lyxig och jag förstod ingenting när jag letade efter handbromsen som bestod av en knapp :O

Inatt kom Frida hit och pratade, jag kände mig helt idiotförklarad och aningen besviken pga att folk har fått en helt konstig uppfattning om mig och min situation, kände mig aningen skuldbelagd men inser nu i efterhand att de bara är att skita i vad andra tror.. Jag och dom som är inblandade vet ju själv hur de ligger till EGENTLIGEN så de får man väl nöja sig med och låta andra hållas..
Idag hann jag fika en snabbis hos moster innan göteborgarna åkte hemåt, sen---> soffan igen, hos emelie innan vi åkte upp till sahlin och blev bjudna på tacos, GOTT!

Ikväll har jag bestämt tid med Lisa och imorgon blir de fotografering! Ska bli spännande, lagt fram kläder och sådär nu..
Passade ju utmärkt, ska ju ändå in till jobbet imorn med papper osånt så..

Känns bra att de är NY vecka imorgon, då kommer nya avsnitt ut av mina serier igen som jag kan ladda hem! :)
Nån/några varje dag fram tills nästa helg igen.. :P

Nääe, natti med er!


Kommentarer
Postat av: Sara

du är grym Elin, va tvungen att säga det! Haha. Jag tycker det är sjukt starkt av dig att gå genom allt helt själv! kram Sara

2008-11-23 @ 23:29:24
URL: http://sgoldson.blogg.se/
Postat av: Sara

Då är det perfekt att ha sin familj &vänner när dom perioderna är framme &spökar :) kram

2008-11-24 @ 06:24:53
URL: http://sgoldson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0