Ovärda tankar!

Idag efter morronturen med Wilma blev de att äta frukost, boka tvätttid och sen nu bädda ner sig i soffan för att kolla på några avsnitt av Erik & Mackan, eftersom jag inte har kanal6 där jag bor så är de ju bra att de finns att ladda ner..
Man lär sig ju trotts allt lite oviktig information! :) Nyss fick jag lära mig att en spermadonator får 300 kr för varje donation!
Är man då aktiv med att lämna sperma så kan man ju lätt få ihop en trevlig semesterkassa på ett år..
Då började jag genast tänka: undra om någon man är bekant med är spermadonator??
De lär ju inte vara nåt man skyltar med.. Samtidigt undrar jag varför dom ger såpass mycke pengar för en satts sperma?? Sperma är ju ingen livsviktig grej, men BLOD är livsavgörande i vissa fall, men dom som lämnar blod får väl typ en t-shirt eller nåt?! Alltså belönas blodgivare sämre än en spermadonator.....och VEM har då den trevligaste stunden?? Den som ligger med en jävla grej i armen som suger ut blodet/plasman eller den som får vara på ett rum och onanera och bläddra i porrtidningar?

Nej, nu ska jag ta tag i tvätt, städ, disk..kuuuul..nope!
Idag: V.37, 27 dagar kvar....


Kommentarer
Postat av: "Bloggläsaren"

Ha,ha,ha helt rätt!! Vilket är livsviktigast? Blod eller sperma??

2008-11-26 @ 13:48:04
Postat av: linda

hej vad spännade du gick hotell och resturang va i kristinehamn om jag ej mins fel jag fick faktiskt min andra dotter i vecka 37 kram=)

2008-11-26 @ 15:11:07
URL: http://lindasyren.blogg.se/
Postat av: Malin

Tjo!

man får 50 spänn för blod och 90 spänn för plasma :D så det är ganska sjukt.

2008-11-26 @ 18:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0