Kiddo protesterar!

Jaa, idag visade Kiddo sitt morgonhumör för barnmorskan, va på plats före åtta nu på morron, och när barnmorskan skulle mäta sf mått och mäta hjärtljuden så dundrade de in en och annan spark.. Vilken ettrig unge!!
Hon blev full i skratt åt den lilla!
Fortfarande ligger bebis under normalkurvan, men följer sin egen kurva, så de är en LITEN..
Precis som jag önskade mig i början av graviditeten ;) Jag menar, den ska ju ut också!!

Hjärtljuden låg EXAKT samma som sist: 134...

Dagens stick i arm och finger gick bra iallafall, bara gömma sig under tröjan så är ju allt hemskt som bortblåst!

Pga nattens dåliga sömn så ska jag faktiskt gå och lägga mig ett par timmar nu, sen ska jag kolla brevlådan om sjukintyget kommit idag? Läkarn postade de i fredags och jag har inte fått de än :S
OM de har kommit så ska jag till jobbet med de sen..

Neej, ha en bra dag & sov gott till mig!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hon har väl samma Temperament som mor sin...... Haha

2008-11-07 @ 20:20:57
Postat av: pappa (morfar )

Det var ju kul att se att det är lite fart på bäsen i magen, jag vet en till som som var så men dom hjärt ljuden var lite lägre så jag vidhåller att det är en manlig golfare som väntas i juletid.mitt hjärta har väl samma takt som bäsen när jag tänker på hur min fru ska reagera när hon ska gå till sängs med en morfar,men det ger sig väl .du får ha det gott vännen,så hörs vi på luren

2008-11-08 @ 17:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0