Hjälp mig att välja!

Jag har en enorm och irriterande utväxt på mitt hår nu..
Jag är ju varken ljus eller mörk NATURLIGT utan mitt hår är "råttfärgat" enligt mig själv..
Imorgon ska jag boka tid hos frissan för att åtgärda detta.. Nu är de ju höst, så vad ska jag göra?
Ska jag låta de förbli vanligt blond med hjälp av slingor eller ska jag mörka de litegrann?!
Kolla på den ljusa bilden så ser ni min "råttiga" utväxt.. Personligen är jag väldigt fäst vid att vara ljus eftersom jag faktiskt större delen av mitt liv varit de.. Hittar inte ens några vettiga kort från min tid då jag hade brunt hår utan bara ett jäkla fylle-kort på mig och Norda!

Men nu är de som så att jag har MÅNGA läsare så nu förväntar jag mig MÅNGA åsikter från er läsare ;)
Blond eller brunett?!?!!?

        VS    



 


Kommentarer
Postat av: sara

definitivt platina blont :)

2008-11-17 @ 00:54:11
Postat av: - ● Rebecca ● -

Blond...

2008-11-17 @ 00:54:37
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker nog att du passade bäst i blond faktiskt :) Kanske lägga ett mörkt parti lite under? Jag gillar din blogg förresten, jag är dock mycket, mycket dålig på att kommentera...

2008-11-17 @ 09:22:06
URL: http://frokensandra.blogspot.com
Postat av: Moster

Du passar bäst i ljusare toner men allt klär en skönhet :)

Kram

2008-11-17 @ 09:34:06
Postat av: jessica

du är superfin i båda, blondt är ju min personliga favorit, men kanske skulle vara fint med brunt såhär på hösten? kanske med några ljusa slingor i, så blir det inte brunt brunt, utan bara brunt :D

2008-11-17 @ 09:39:03
Postat av: TereseMammaTillSelma

jag tycker du ska köra på det ljusa :)

2008-11-17 @ 10:11:48
URL: http://niinen.blogg.se/
Postat av: pappa (morfar )

Jag håller med Moster du är nog fin vad det än blir,du har väl några pappagener

2008-11-17 @ 17:10:31
Postat av: lillasyster/moster

blondt tkr jag :)

men du passar i allt vetu <3

2008-11-17 @ 21:47:40
URL: http://tfossmo.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är lika snygg vilket som.... Kanske bättre att tona i någon brun ton och slippa utväxten.....För tillfället!! Sen kan du göra som du känner!! kram kram

2008-11-17 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0