Damp Wilma..

Wilma har drabbats allvarligt av någon form av damp, hon är mer vild än tam och låter mig inte få en lugn stund här i hemmet.. Hon hoppar på mig, biter mig, skäller på mig, snor mina saker, biter sönder alla sina leksaker i microdelar, attackerar datorn och beter sig som en ouppfostrad skit helt enkelt! Vad har hänt med denna 5 åriga lurv?!
Hon är förmodligen understimulerad just nu, eftersom jag är en soffliggare större delen av dagarna!
Så nu ska jag ge mig ut på en promenad här och se om hon kan bete sig normalt en stund sen kanske..
Möta upp Emelie & lilla Doris också!

Sen ska jag sätta fart med baket här hemma! :)
För ikväll blir de tre-rätters hos min pappa, och jag skulle stå för desserten!
Guuu va gött, har en känsla av att jag kommer bli sådär äckligt mätt att jag bara vill spy..har en fömåga att inte sluta äta när jag egentligen är mätt.. :P

Nej, dags att sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Karin

Nej, jag tror vi har lagt ned dom namnförslagen. Vi har andra nmn nu, fast inga som vi känner oss 100 % på, längre. Man måste nog se bebis först. Allt är bara fint här med. Det är så nära nu, helt otroligt vad fort det har gått. Du jobbar inte längre nu va ? Jag slutar om 1 vecka, ska bli skönt. Kram!

2008-11-20 @ 20:08:41
URL: http://www.nogg.se/KarinKarlsson
Postat av: "Bloggläsaren"

Hej igen! Roligt att läsa att du ändå mår ganska bra. Vad är din hund Wilma för ras? Ja har också hund, en Cavalier King Charles Spaniel som snart blir 2 år.En han hund som springer runt o skvätter överallt och tror han är tuffast i hela stan. Kram på dig Elin!!

2008-11-22 @ 23:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0