Varför?

Hmmmrffr...
Kvällen blev som så att jag åkte hem till Lilja på personalfest där vi grillade & spelade lite Guitar Hero..
Därefter tog jag mig hem till Bobban som också hade fest..
När jag skulle därifrån är mina skor borta...fast dom stog där bara några sekunder innan när jag titta?
Tar på mig Bobban skor och tänker bittert gå därifrån, när jag ser tjejen utanför står med mina skor på sig? Hmm, man kan ju fundera.. så jag bad snällt att få tillbaka mina skor och tattarn bad att få bobbans istället?
Hur smart är man då?

För övrigt ser jag killar som ett problem just nu..
Men nu fick jag ju en liten tankeställare att tjejer alla gånger inte är så smarta heller..
Men ändå? Han jag bryr mig om, han jag saknar så de gör ont i mig..han verkar inte alls känna nånting för mig längre, utan rent av bara skiter i mig.. De gör mig bara så himla lessen..
Varför måste detta kännas så jävla jobbigt och tungt?
Jag vill bara vara glad åt dehär, jag vill få lika mycke kärlek som jag är villig att ge!
Men de enda du önskar mig nu, är all skit som någon någonsin kan få.....

Jag känner mig bara så ensam & osäker.. fast att jag vet att jag har mångas stöd..
Och att jag innerst inne vet att jag är så himla säker på min sak, så hamnar jag i dessa svackor då jag känner precis såhär som jag gör just nu..

Snälla förlåt mig, förstå mig..är de så jävla mycke begärt?!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0