Stolt..

Jajamen, idag är jag stolt och nöjd med mig själv!
Blodprov i fingret, och blodprov i armen idag! Och ni som vet hur nålrädd jag är kan ju förstå vilken stor grej de va för mig att behöva göra! Men de gick skitbra... Låg på sängen och la min tröja över huvudet..så satt moser bredvid och va ett bra stöd! Tack Ann-Marie!

Kände mig inte ens svag eller svimfärdig efteråt..nöjd!!

Nu inväntar jag Emelie J, vi ska ta en en tur till skärgården och chilla litte innan jag rör mig hemåt karlskoga igen!
Kan bli trevligt..

Ciao:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken tur att allt gick bra! vi snacka ju om spruträdslan.. måste ses snart! fast nu jobbar jag enda tills på måndag.. ha det bäst!

2008-05-28 @ 14:15:09
URL: http://ennieh.blogg.se/
Postat av: Moster

Det var ett rent nöje!!

haha

Kram

2008-05-29 @ 11:32:50
Postat av: ajebaje

grattis:) hörde att du

är gravid:'

grattis

kramar

2008-06-01 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0