Sommarhetta..

Måste säga att de är bra tråkigt att bo i karlskoga på denhär årstiden.. av den anledningen att jag inte umgås med så mycke folk här.. I kristinehamn när de är sånt här gött väder så äre ju skärgården som gäller, inlines, vollyboll, sola, kubb, grilla, bada eller vad man nu vill göra.. aldrig problem att få med sig nån ut dit..

Men här? Finns inget intresse för att hitta på dessa saker med mig.. utan jag är helt ensam i stort sett..
Bortsett från att jag har Molly nu denna vecka, tills tisdag tror jag.. då ska jag bannemej hämta Wilma! Saknar min egna hund som inte är så vrång & tvär som Molly.. :P
Hon är ju jättesnäll hon också men på ett helt annat sätt än jag är van..
Molly är en gul labrador, som är ganska lat.. Och när jag vill ta en rask promenad ner till sjön så är de som att va ute & gå med en trottsig unge som inte vill gå framåt, utan som gör allt för att stå still och lukta i diket..!
Alltså Wilmas motsatts! :D Full fart äre som gäller när Wilma är med!
Molly skäller och morrar på folk och hundar.. vilket jag heller inte är van för Wilma är en tystlåten hund..

Men men, hursomhellst.. just nu har jag just kommit hem från sjön, va nere vid hundbadet där nästan vid näset..
Så Molly fick svalka sig lite & jag fick ta del av solen..
Börjar jobba 16.00 idag! Skulle hellst vilja va utomhus tills dess, men vad ska jag hitta på? vill ju inte sitta ute själv som en mupp.. Flisan & My jobbar.. bläää.. Varför flytta jag till karlskoga för?
Joo för jag jobbar här.. men ska man anpassa hela sitt liv efter jobbet?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Asså man kan jue pendla, kenny pendlar jue till örebro varje dag...visst d kostar jue endel

2008-05-11 @ 13:50:30
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: jessica

men ja vet, störda människor! vad får dem allt ifrån?
haha, jaja.. det ska vi nog hinna göra =) dock inte nu och några veckor fram över, skolan tar kål på mig!! hehe, kram kram!

2008-05-11 @ 15:16:19
Postat av: Melinda

byt jobb ? ;)

2008-05-11 @ 16:37:39
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0