Slappo-dag..

Idag har jag & syster slappat här hemma i stort sett hela dagen, sov lite middag osådär i väntan på att Emil, Ronny & co skulle komma hit och hjälpa till att få upp hyllan.. och även hade dom med sig en hel del packning.. Blää, spyr på flytt! Saker överallt, och de jag vet att jag flyttat hit har jag ingen aning om längre var de är?
Skummt...

Lyckades cutta mitt nagelband idag också? vet inte hur.. men blodiga braller fick jag eftersom jag först inte märkte att jag blödde.. Irriterande..

Jag har för mycke grejer! De är bara tt konstatera...

Nu ska jag ta & göra mig lite kvällsmat..
Sen får de nog bli lite serier här i soffan.. :P kommer nog inte somna så tidigt idag med tanke på att vi sov middag här förut..

Trodde Adam skulle kika förbi här idag, men icke.. :(
Får hoppas han kikar förbi en annan dag i veckan..
Saknar den grabben, inte sett han sen vi va i sälen nu.. Buuuuhuuu...

Nejuste, kvällsmat vare!
Fetto-Elin gör inget annat än äter nuförtiden.. De ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0