Salta pastiller..

Jajamen, idag efter jobbet så kom mitt hjärta Frida & hämtade mig på jobbet..
Och med sig hade hon en burk Salta Pastiller som hon köpt åt mig på båten! :D Jag äääälskar dom!
Tack gumman!! Kul att få prata ur sig om allt galet...

Dagens chock...
Folk alltså, hur tänker dom?!
Jag blev idag erbjuden 100 000:- rakt in på kontot..
Men om ni visste vad jag va tvungen att göra då, så skulle ni nog också undra precis som jag..
Hur tänker dom? 

Imorron blir de en sväng ner på stan med Pernilla.. :)
De ska bli trevligt.. under eftermiddagen nån gång ska jag ta mig in till kristinehamn, hämta min bil och se fall jag tar en fika med moster eller nåt fall hon har tid :)

Nee nu ska jag ta & vara lite social med min nattgäst! (Flisan:D)
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja moster vill fika...
ja, jag kan gärna ta pengarna på mitt konto...
ha ha ha

2008-05-15 @ 11:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0