Nya hemmet..

Jajamen, nu bor jag i karlskoga igen.. mitt första egna boende :D
Känns hur bra som hellst, tråkigt bara att första natten blev utan tv & utan internet.. lite smått uttråkad här måste jag säga.. bara dom feta fiskarna som förse väsen av sig inatt i sitt akvarie...!

Idag har jag löst mine problem här i lägenheten, hittade en antennsladd så nu har jag tv!
Bad Krull om lösenordet till hans trådlösa internet så nu har jag även de :D
Wiiiie! Hoppas de inte segar ner nåt för honom, för då ryker de direkt!

Jag har ny frilla, klippt lugg! Modigt av mig.. Blev lite slinogr också.. Gött..

Snart är de dags att bege sig ner till jobbet, börjar 15:00..
Imorn jobbar jag från morgon till kväll så då kommer jag förmodligen inte ha tid att blogga nåt direkt..

I helgen (lördag-söndag) är jag ledig, då ska jag flytta resten av mina saker hade jag tänkt.. så morsan blir av med allt skit.. :P Sen måste jag också hinna till fisk-affärn och handla ett par malar & nån växt..

Neee, kolla klart på mina serier på datorn nu sen dra till jobb!
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Melinda

ååh, du får visa din nya frisyr :D

2008-05-03 @ 19:12:31
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0