Måndag...

Då va de  en början på en ny vecka återigenn då! :)
Sov ganska länge idag faktiskt, men blev tillslut väckt av att grannarna spelade någon dålig blues musik i allra högsta volym? Då blev man lite smått irriterad faktiskt.. :P Fast klockan va rätt mycke ändå så de va bara för mig att pallra mig upp ur sängen, mata djuren, droppa i Mollys öron, ut på promenad, ta tag i disken, in i duschen, prata i telefon med Britt-Marie & sedan kom Stoffa förbi på en fika..

Nu sitter jag här, ska kolla på veckans avsnitt av Desperate Housewives.. :D
Sen ska jag nog dra till Mc Donalds och äta innan jobbet faktiskt.. ska bli gott! Jobbar bara 18.00-21.15..
Har vart duktig och lagat mat+matlåda hemma varje dag sista tiden så nu förtjänar jag lite snabbmat..

Måste säga att de kändes skönt att prata ut med Britt-Marie om allt som hänt och varit på sista tiden, hon förstog mig bättre än jag hade väntat mig faktiskt! Vilket känns enormt bra.. för hon är en viktig person för mig, och de har hon varit sen jag var liten.. så hennes stöd betyder något extra för mig vad de än gäller!
Vi kom fram till att har jag ändå bestämt mig behöver de längre inte vara någon jättehemlighet..
Och jag har bestämt mig!! :D

Spara alla dåliga åsikter och kommentarer för er själva.. för ju bryr mig ändå inte om dom..

Kommentarer
Postat av: Melinda

ååh, va gott med mcdonalds :D de va de längesen man åt, och det får jag inte äta heller, tyvärr ;( lyllos dig som kan äta typ vadsomhelst !

2008-05-12 @ 20:47:40
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0