Måndag..

Då va de en ny vecka återigen..
Dagen började med att de ringde hysteriskt på dörrklockan tidigt på morgon, när jag väl kommer upp ur sängen är ingen där? Därefter får jag lyssna på vaktmästarns traktor som åker runt ute på gården, och massa verktyg som dånade och lät från lägenheten över.. Då va jag INTE pigg...

Sen kom Emelie, Nico & Doris hit till karlskoga.. :D Vi tog med oss vår flock med hundar (Wilma,Nico,Doris) och åkte ner till hundbadet en svänga så dom fick bralla av sig lite och bada, men vad hjälpte de? :O
Vi försökte fika här i lugn & ro när vi kom tillbaka, Emelie hade handlat med fika & en jättesöt blomma åt mig som inflyttningspresent & fira min födelsedag.. Så sött så!
Men blåbärsmuffins och hundar va ingen bra kombination, dom vart ju helt galna, framförallt Wilma som gjorde ALLT för att försöka sno dom..  Haha, men men.. tillslut gav dom väl upp.. när allt fika va uppätet.. :P

Sen blev de 4 timmars jobb för mig, helt seg i huvvet idag, så de blir snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0