Lita på mig !!

Gud så irriterad jag blir..
Här är man ärligare än någonsin förr, men vad hjälper de.. När personen i fråga bara ska krångla till allt ytterligare genom att intala sig själv att man inte KAN lita på mig.. Börjar bli lagomt trött på dedär faktiskt..
Om man bara kunde banka in vett sanningen i huvudet på nån så man slapp detta tjat om tvivel hit & dit?

Idag har jag vart i kristinehamn från 07:30 tills nu ungefär.. :P
Luncha uppe hos Emelie, shoppa min AloeVera salva osv.. Stre mest skit & bara mådde gött i de härliga vädret..
Därefter hämta jag min jycke & åkte hem till Mats för att ta en kaffe på uteplatsen där i solen, lira lite bandy med Alex där också, förlora med 4-2 :P Men vad gör man? Kan ju inte springa & tackla små barn heller.. Sen så hade de inte kännts bra att vinna mot nån som kämpar så hårt för att vinna och dessutom är mindre än en halv jag bara..

Och nu sitter jag här, laddar ner veckans One tree hill, Gossip Girl & Desperate Housewives.. Är ju faan skitlångt efter här i Sveriga, så tacka vet jag USA.. :P dessutom slipper man även dendär jävla reklamen när man får dom på datorn.. :P

Fixa lite kvälls-kirre i magen & sen serie-afton med Wilma! :D

Bajsbajs

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kill-problem?

Javisst är det bra att man kan ladda ner, vi ska också se ine tree hill när älsklingen kommer från träningen=)

kram

2008-05-06 @ 18:48:35
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Melinda

älska desperate housewives :D fan så spännande det är !

2008-05-06 @ 22:16:59
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0