Knack, knack...

Who´s there?! :O

Satt nyss i sängen & greja lite med PartyLite prylarna, då de plötsligt bankar på dörrn?
VIlket är ovanligt för de är ganska få som faktiskt vet var jag bor.. och få som känner mig härikring..
Hundarna rusar till dörren och jag snart efter, kollar i kikhålet (feg som jag är så gör jag de innan jag öppnar)
Men ingen är där?

Har Molly här nu en vecka framåt.. Så nu väntar jag på att My ska bli klar på konsum så ska hon följa med mig på promenad med Wilma & Molly..

Igår skrev jag en hel del med Frida på kvällen..och kom fram till att hon har ganska bra saker att säga..
Så från och med nu kommer jag lyssna på dom, och från och med nu kommer jag vara en gås..
Eller åtminstone så tänker jag låta allt dåligt rinna av mig likt vattnet rinner av en gås..

Ikväll äre dags att jobba stängning igen.. motiverande? Nej..

Kommentarer
Postat av: Melinda

läskigt ;/

2008-05-07 @ 17:02:46
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: Lisa

[email protected]

2008-05-07 @ 17:35:44
URL: http://lisabodini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0