Jambalaja!

Äntligen kommit hem från jobbet! :D
Jobbade 07:45- 15:00 idag, morronen va RIKTIGT seg måste jag säga, mådde halvkasst & va enormt trött.. men efter frukosten rulla allt på riktigt bra! :) Plocka tobak ett par timmar osådär..

Men guuud va kallt de va imorse!! Ärligt, jag ska berätta nåt lite illa.. Jag tog vinterjackan idag när jag skulle till jobbet! :) Men vadå? bättre än att frysa eller hur? :P

Nurå? Funderar på vad jag ska hitta på tills Frida kommit hem från sitt jobb & gjort stallet klart?
Ska nog kanske ringa pappa & se vad dom gör? Åka över till Björneborg en svänga & hälsa på dom!?
Va ju trotts allt några månader sen nu..

Well well, nåt måste göras!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0