Jag är avundsjuk!

Jaa,jag vill också vara ledig idag och va ute i dehär underbara väret...!
Har nyss vart ute på en morronpromenad, och redan nu är de sommarvärme ute?
Oså ska jag sitta inomhus från 10 till 17.. Buuuuh :(

Trött är jag också.. Men vaknar nog till snart får man hoppas! :D

Efter jobbet idag har jag tvättstugan.. Också kul, NOT!
Va lite inne på att grilla med Nisse och dom ikväll vid näset eller var de nu blir, men jag tappa bort lappen med Nisses nr på, tror bara jag har hans gamla :S så det återstår att se hur kvällen blir..

Nu väntar jag på att Flisan ska ringa, hon ska åka med mig till jobbet idag, vi jobbar samma tid nämligen.. Ni tycker jag är lat som åker bil till och från jobbet va? Men de handlar inte om lathet, utan att jag vill kunna ta mig hem snabbt på rast eller efter jobb med tanke på att jag har en hund här som inte ska behöva sitta själv för länge!

Nee nu ska jag kamma frillan sen draaa :D

Kommentarer
Postat av: Melinda

det har verkligen varit underbart väder idag :) lovely!

2008-05-10 @ 22:19:36
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0