Inte alltid som man planerat..

Nope, ibland blir de ändrade planer.. så idag bidde de inge stan med Pernilla.. får hoppas att de passar bättre en annan dag här framöver..
Jag blir så lessen när folk ringer och väcker mig tidigt..! alla vet ju att jag jobbar kväll och sitter uppe sent, varför då ringa och väcka mig om man ändå inte vill något viktigt som inte kan vänta tills senare på dagen?!

Men men, skitsamma..

Nu ska jag äta frukost och röjja disken, sen ska jag ta mig in till kristinehamn!! :)

Hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag behöver inte ringa alls om det ska vara så för jag hör av mig till dig jämt och bryr mig men sen när flyttade hör du aldrig av dig, var glad att man ringer överhuvudtaget!!!

2008-05-15 @ 12:39:31
URL: http://theresestridsberg.blogg.se
Postat av: Pernilla

Super synd att min magen skulle krångla, hade sett fram emot att träffa dig.
Men på måndag innan ditt jobb låter bra.
Kraaam

2008-05-15 @ 21:31:48
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0