Fuck it.....

Idag sa en person till mig såhär.. : "Nu har jag lyssnat på dig Elin, och DU är klok!"
Vi pratar vidare, sedan påminner personen mig om detta....
"Ensam är INGEN stark!"

♥♥♥

Ärligt, hur ska jag då kunna känna mig klok?
De är inte många som förstår vad jag yrar om i min blogg numera, men JAG fattar, och jag skriver blogg för MIN skull.. Och just nu är jag ensam, jag är lessen, och jag är rädd!

Jag klagar i min blogg istället för att klaga till andra..
För vet ni?
Jag får ju såklart skylla mig själv för nånting som inte är mitt eller någons fel?!

Jag hoppas att detta bara är en "tillsvidare-sak"..
Att allt kommer kännas bättre...snart...



Kommentarer
Postat av: mamma

KOM IHÅG ATT DU ALDRIG ÄR ENSAM!! KRAMIZ

2008-05-06 @ 21:21:38
Postat av: Pernilla

Bara att höra av dig om du behöver prata!
krama

2008-05-06 @ 22:17:40
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Moster

Jag önskar dig......



Jag önskar dig inte guld, mitt barn
ej heller pengar och makt.

Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.

Jag önskar dig inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå.

Jag önskar dig kärlek i rikligt mått
och vänner att lita på.

okänd författare

2008-05-06 @ 22:40:37
Postat av: Therese

Elin I love you och jag finns alltid här/där eller var du nu vill ha mig ;)

2008-05-06 @ 23:02:34
URL: http://theresestridsberg.blogg.se
Postat av: Annika

Ligger också före i desperate housewifes:) Går ju inte att hålla sig från att ladda ner ju...!
Får verkligen hoppas att det känns bättre snart, det är faktiskt ganska skönt att ha en blogg där man kan skriva av sig ibland. Som du skriver, man bloggar ju för sig egen skull! Kramar!

2008-05-06 @ 23:40:14
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: My

Men elin, jag finns här.. Vi kan ta en promenix ikväll om vi hinner :) hör av dig sen.

2008-05-07 @ 12:48:48
Postat av: Lisa

du är inte ensam Elin!

2008-05-07 @ 17:46:13
URL: http://lisabodini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0