Ettrig som ett biiii...

Jag varnar er, ta de inte personligt...!!
Men min toleransnivå = 0 just nu... Jag har inget tålamod allts för tjat, krångel, onödiga frågor, osv..
Så märker ni att jag ettrar till mig så lämna mig bara ifred så återkommer jag när jag är på bättre humör..
Låter de bra mamma?!

Nu har jag nedräkning..
Först och främst till onsdag då Molly åker hem..
Sen vill jag ha torsdag så jag får tillbaka min bil!!!
Jag är ju trots allt en snäll jävel..som lånar ut min bil till storebror så han kunde ta sig till sitt jobb i norge då hans bil underligt nog började brinna eller nåt i helgen..och på volvo hade dom inte tid att ta in den förän nästa vecka?
Då tänkte jag såhär: Vara egoist för att jag ska ha bilen till&från jobbet som jag likaväl kan gå?
Eller vara snäll mot min storebror och kanske i gentjänst kan be honom om en tjänst sen när jag behöver?
Klart han fick låna min gula räser :D Som tack för lånet ska jag tvinga honom att byta mina broms skivor ;)

Så till alla er som gnällt på att mina hjullager är dåliga när jag kört på er, fast jag sagt att mina hjullager är bra:
Nu vill jag bara säga såhär, att som jag sa så är de inget fel på mina hjullager!!!
De är mina broms skivor i framm som ändrat sin form lite och därför ligger emot, dom ska bytas, men gnäll inte om mina hjullager när jag sagt att dom är ok!
(En till skitsak som ändå irriterat:P)

Nu vill jag ha tisdag så jag kan ladda hem veckans avsnitt av One tree hill + Gossip Girl.. =)

Så nu blire sooooova, natti!

Kommentarer
Postat av: Moster

Vill bara ge dig en stor KRAM!

2008-05-13 @ 09:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0