Dräper fiskar..

Hmm, idag fann jag ytterligare en DÖD fisk i akvariet? vad äre som är fel?!
Fetto-fiskarna mår bra iallafall tror jag, förutom en som spottar ut maten?
Mycke krångel äre iallafall..

Inatt satt jag & syster och kollade på C/O Segemyhr och även nåt avsnitt av HJälp! :D
Bra kul.. :P

Sen ville nån komma hit på besök inatt men strunta i de för att jag hade lillasyster här..
Meeeeees.. :P

Näääe nu ska vi försöka hitta på nåt... Se fall mamma, lillebror & Ronny kommer hit sen & hjälper mig att få upp nån hylla osådär :)
Vore ju skitbra.. Måste bara handla hem lite fika först..:P

Byebye..

Kommentarer
Postat av: Melinda

haha, är du ingen bra fiskmatte ;)

2008-05-04 @ 14:52:15
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0