Daglig rapport..

Yes, jobbet idag gick bra.. som vanligt bara att de sög lite extra mycke att vara inomhus när de va så fint väder ute.. men men, de va ju varmt & skönt när jag slutade också :D
Då blev de 2 maskiner tvätt.. fast jag upptäckte att man inte fick tvätta lördag/söndag kvällar? = DÅLIGT!!
Vem bryr sig, de finns ju ändå ingen tvätttid efter 21.. Men men..

Sen tog jag ett varv med dammsugaren, diska osådär.. Och Molly, hunden jag är hundvakt åt är rädd för damsugaren? Hmmmmm....

Tog mig en sväng till kronhallen för att handla lite mat & såklart glass.. :P
Så nu har jag färskpotatis(från spanien) med dill på spisen, så blire benfri kotlett,gräddfil med gräslök till..
Ska bli såå gött..!
Fast mest av allt längtar jag tills imorn på dagen när jag ska grilla med flickorna i kristinehamn!
DÄNI! :D

Slappo kväll hemma, somnar nog hyffsat tidigt idag om inget spännande dyker upp?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är samma sak här att man inte får tvätta på kvällarna när det är helg, suger som faaan!

2008-05-11 @ 08:57:26
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Pernilla

Det är helt gratis att vara buzzador, du betalar inte ett dugg=)

2008-05-11 @ 09:41:39
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0