Dagen i kristinehamn...

Jag började med att ta mig upp till sjukhuset..
Jag va tvungen att fixa ny patientbricka..min gamla är som sagt gammal och den står de helt fel på, adressen och sånt stämde inte för där stog de att jag bodde i björneborg, de va ju några år sen de.. Så nu har jag en ny & rätt..

Därefter blev de att möta moster vid COOP, handlade äppelpaj & vaniljsås,tog en sväng över stan.. gick och hämta gossarna på dagis, fikade och prata skit ett par timmar.. :P Därefter fick jag tillbaka min bil äntligen.. Så tog mig hem till mamma för att äta, bada, och packa upp paketen från PartyLite.. men vet ni? De va inte de som folk beställt som kommit, som jag trodde att de skulle va :( de va bara saker till mig själv.. Lite synd för alla som väntar..
Men imorn eller måndag kommer erat tydligen!!
Sen va klockan plötsligt närmare nio?! Herregud vad dagen gick fort...

Jag hade nästan tänkt att hunnit med & träffa Emelie & Tess när jag ändå var i stan, men klockan gick ltie väl fort..
Dåligt.. Men jag är ju ledig i helgen så kommer ju va i kristinehamn lite då! Får hoppas de finns tid att ses då iallafall en liten sväng.. Blir ju så sällan nu när man flyttat hit tyvärr.. Men Emelie ska ju ta sig hit och hälsa på nästa vecka :D

Då fyller jag även 20 år.. på tisdag..

Imorn ska jag upp och jobba tidigt.. usch... 07.45 börjar jag..
Så nu snart blire kvällsmat & försöka somna tidigt.. vilket förmodligen inte blir något problem.. :P

Får se vad jag & Frida hittar på imorn också!! :) Vi bestämde iaf att vi skulle göra nåt eftersom båda hade kvällen ledig.. för en gångs skull sådär =)

Nee, natti med er..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0