Tränings-värkens afton..

Sååå hade man avklarat dagens arbets-pass också!!
Tog på mig lite mer extra bara för att jag är så jävla sugen på att få lite extra pengar..
Röd dag idag=dubbelt betalt hela dagen.. Hade ändå INGET planerat idag så då fanns de ingen anledning till att säga nej till jobb kände jag.. Va dessutom ett roligt pass där jag fick plocka chark-varor på morron, mejeri därefter, till sist frukt.. så varierat & bra!

Har även ansökt om semester tills lönehelgen i April då de är bar-tömning i sälen!
Vore skitkul att komma iväg..

Snart ska jag hem till Tess.. fun fun...

Har haft ett antal läsare men inte ett endaste svar på mitt "pest eller kolera?"
Fy skäms på er! Har ni inget sinne för litte Elin-humor eller..? :P

Jag ger inte upp, utan försöker igen med nått nytt sjukt jag hittar på!!

Dagens pest eller kolera:
1: Ha sånadär kärring-valkar på ryggen?! ELLER
2: Ha såna där hår-buskar i öronen som gamla gubbar har?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0