Same shit..

Så jobbigt att behöva komma på en rubrik varje dag :P
Idag började dagen med att Emelie ringde, hon ville ha lunch sällskap, så lunch blev de..!
Thai-buffé, smakade mumma!
Sen åkte jag över till karlskoga för att handla present till min gudson innan jobbet, stolt gudmor som man är så hitta man en as tuff luv-tröja, och ett par minst lika tuffa baggie-braller..! Han blir ju ändå hela 3 år nu!
MEN, hittade dessvärre massa mer till mig själv :D Me like H&M!
 Allt detta hittade jag:


* Ett paket till min gudson vars innehåll är en huv-tröja & ett par tuffa byxor!
* Ett presentkort på 100, som jag fick för jag handlade över 500
* Ett svart linne
* En grå t-shirt med svart tryck
* En svart, lite finare topp
* En rosa BH, som jag älskade! Ni borde se den på :P


Ikväll unnar jag mig chips,dipp & cola ! :D fredags-mys..alone..

Jobbet idag: Nya kassa-system! Klurar man riktigt så vet man vad man ska göra, men de kräver sin koncentration i mitt fall.. och ni som känner mig vet hur jag är när jag är koncentrerad, ser lite sur ut:P fast jag är inte de egentligen.. Men en viss persons mormor kom ju & handlade av mig.. DÅ SKÄMDES JAG! visste inte vad jag höll på med, och klarade inte själv av att göra ett simpelt återköp... Fy dig Elin-Pelin! :P

Nej, back to slappi-kväll..

Bye bye..

Kommentarer
Postat av: My

haha, ibland är du riktigt flummig :P men jag gillar dig ändå elin :P

2008-03-28 @ 22:43:15
Postat av: Pernilla

Snyggt=)

2008-03-28 @ 22:51:39
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Emil Fossmo

Wallaaaaaaaaaa

2008-03-29 @ 17:42:28
URL: http://emilrapmusic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0