Nu kära vänner..

Nu ska jag & Wilma strax gå & lägga oss för kvällen..
Hon har redan krypit ner..!
Matte ska nämligen upp tidigt imorn & handla en ny,egen,bärbar dator! :D
Men måste ju blogga lite ovesäntligt innan, man vet ju aldrig när man har tid att blogga igen..

 -> lite smårolig bild på Wilma..

Efter jobbet imorn ska jag hem till en mycket speciell herre för att äta våfflor:D
Mitt eget initiativ eftersom de är våffeldagen! + att jag aldrig använt mitt våffeljärn..
Men nu jävlar..! :P

-> Insåg nyss att jag inte hade så många kort på Adam..förutom detta som va i tidningen..
Sofia är ju såklart med också, som jag fick reda på idag att hon skulle med på balen i Karlskrona 19:e April!
ME LIKE!! :D då har jag en till på plats som jag känner, vi kommer nog va skit snygga&skitfulla!

Nee nuså.. SÅV GOTT!

 

Kommentarer
Postat av: my

va de inte du som inte skulle ha en bärbar dator ;) hehe

2008-03-25 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0