Längesen..

Kom på nu att jag faktiskt har en blogg som jag faktiskt va ganska aktiv i förra året någon gång..
Men som jag tyckte va så komplicerad, och så va de ingen annan än morsan som läste & kommentara tyckte jag så jag la ner dedär med blogg.. Eller så är mitt liv helt enkelt inte intressant nog för att blogga om? :)

Fast eftersom jag bara jobbar halvtid & inte har några direkt viktiga saker för mig på dagarna så blire lätt att jag hamnar vid datorn, har en egen mapp på "favoriter" som heter bloggar där jag samlat en hel rad med bloggar som jag spenderar tid på att läsa :) Vissa av människornas bloggar har jag aldrig ens träffat eller knappt vet vad dom heter, men som bara har intressanta bloggar..

Fick just reda på att man heller inte kan byta namn på bloggen.. Jag heter ju pumanan på alla communty sidor som finns ungefär, och de känns lite som jag växt ifrån de.. Vissa frågar varför jag heter så..
Svaret är att jag kallades så när jag va liten av nån anledning..
Fast att heta Elin Fossmo överallt är inte mycke bättre kanske för då frågar ju alla om jag är släkt med Helge..

Så nu får de helt enkelt vara som de är..! :)

Nu ska jag försöka göra min blogg snygg med hjälp av Melindas länk som jag fick! :) Se fall jag förstår mig på nåt.. :P vem vet, om jag får några läsare & kommentarer kanske jag fyller på med nya inlägg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0