God afton!

Nu är de dags att ta blogg-oskulden på min nya dator! :D
Den funkar skitbra & jag är jättenöjd...än så länge, har inte använt den nog mycke för att hinna stöta på problem som jag inte kan med :) men de kommer väl, är inte så bra på datorer..

Svar till My: Jo My, jag hade inte tänkt att köpa en bärbär dator.. Men jag blev så sugen :D Så praktiskt & gött att ha nåt att pilla på sen när jag flyttat :D
Fick ge ett litet svar här eftersom du inte har nån egen blogg som jag kan svara till..

Idag köpte jag även en regn-overall till Wilma!! Ska lägga upp bild på den snart.. den är inte så snygg, men jävligt praktiskt när man har en hund med sån päls vill jag lova..undvika kanske hälften av alla pinnar som hon drar med sig in i pälsen..
Bilden är dock inte på Wilma, utan på hunden som modellar på hemsidan där jag beställde den ifrån!



Så nu kanske ni fattar var delar av min lön tagit vägen? :D
Ytterligare en del försvinner imorn när jag ska betala min böter på 4200:-
Så mitt råd till er, KÖR INTE OM EN BIL NÄR CIVILPOLISEN SKYMTAR I BUSKARNA..!
That suck's..

Ikväll efter jobbet blev de våffel-kväll hemma hos Adam.. tyckte jag va ganska gott, va flera år sen jag käka våfflor senast! Va dock jävligt sleten, och de va han med.. han slumra till en stund.. kände att de inte va så socialt att sitta där då så jag åkte hem..! Får se om han hör av sig imorn kanske istället.. vem vet..

Nej pojkar & flickor.. Natti..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nee fyy faaan 4200, inte alls kul att behöva
betala. =(
Vart har du beställt overallen ifrån?

kram

2008-03-26 @ 06:54:56
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Therese

Wooow gott att datorn funkar plutta, jag tycker du ska blogga en massa om mig att jag är bäst haha :D ge din lilla fis en liten plats på sidan :D

2008-03-26 @ 12:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0