Arbetet..

Jajamen, nu har jag kommit hem från mitt jobb.. hunnit fått på en tvättmaskin, ätit mat & läst alla bloggar som jag följer.. Så nu väntar jag på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den innan de blir dags att sova, börjar jobba 09:00 imorn så ska försöka somna någolunda tidigt..

Jobbade stängning idag med Sebbe, han är såå intensiv att jobba med.. munnen går i ett på honom, aldrig en lugn stund..aldrig en seriös stund kanske man ska säga.. men han växer väl upp han med nån gång.. :P
Teija jobbade också såklart..
Om jag fick favorisera & välja våra "jourare" så jobbar jag hellst med Thomas, bara för att vi är så jävla störda & lika på många sätt.. Spelar ingen roll om vi pratar om sex,hundar eller vadsom så tycker vi ganska lika..
Sen så är han så lugn, så mycke trevligare att jobba med en sån än nån som är ständigt bossig & stressad!
Och nej, jag är inte kär i Thomas, han har en jättesöt & trevlig flickvän som vi också pratar endel BRA om :)
Fast jag ska inte klaga! :D Tycker bra om alla mina arbetskamrater faktiskt..

Det är värre med kunderna.. :S
De är en särskild kund som faktiskt skrämmer mig litegrann, han är jättetrevlig.. men han förföljer mig litegrann känns de som, han står bakom mig & kollar när jag handlar, och bara väntar på ett tillfälle då jag ska titta tillbaka på honom, när jag väl gör de, så får jag inte tyst på honom.. jag blir inte av med honom... :S
Men samtidigt är de en kund, som jag inte kan va otrevlig mot.. tillslut idag så gömde jag mig bakom tidnings ställen i väntan på att han skulle bli klar i kassan, så jag skulle slippa stri med honom IGEN..
Jaa, skitsamma.. ni på jobbet vet vem jag menar & vad jag menar.. :P

Bilden i karlskoga kuriren idag va inte alls så hemsk som Annika sa, såg inte SÅÅ sur ut, jag va koncentrerad & läste katalogen för att se när de va min tur..

Försöker ragga med mig Tess till karlskrona en helg i April också, har hittat en bal-dejt åt henne där men hon verkar lite svårflörtad? :S FILIP BEHÖVER EN TJEJ ÖVER EN HELG! Kom igen nu Tess!

Nej nu blire att hänga tvätten, sen försöka sova.. natti med er! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Thomas, lugn? menar du våran thomas? :P hahaha

2008-03-20 @ 23:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0