Solbrända fötter! :)

Haha, spenderade en heldag på stranden med Emelie Slepicka, mycke trevligt måste jag säga..
Badade och hade oss(allautom krukan Emelie såklart) :P Vi va ju lediga idag!!
Tyckte inte solen tog nåt.. tills jag kom hem och spanade in mina knallröda fötter! Gissa om de ser kul ut.. :P
För övrigt är jag brun & lagomt färgad :D Lutar åt stranden imorn igen..men kanske använder lite solskyddsfaktor då..
Köpte en after sun också för att reparera mina fötter.. :D

Därefter plocka jag upp My, så My,Jag och Slepicka åkte upp till Kupolen och kollade på alla fina studenter på sin bal!
Så stiliga allihopa så! Därefter fick de bli en pizza för att fira att man fått tillbaka pengar på skatten idag!
Haha, fick en aning mer än jag räknade med..

Nu är man hemma hos My för att radera 19 av dom 20 inläggen som kom från mitt försök att mobil-blogga..!
Så då får man passa på att blogga lite så ni läsare inte tröttnar helt på min blogg!
My har även handlat en jättesöt filt & nallebjörn till bebis-i-magen! :D
Tack gumman, gulle du!!
Första prylarna till knodden.. själv stressar jag inte! :)

Återkommer vid tillgång till internet! Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0