Nykterhets info..

Då va de helg igen!
Jag åkte till Emelie.S ikväll för att umgås med lite töser där som satt & drack lite vin.. Mycke trevligt!
Därefter fortsatte vi kvällen in på Harrys..

Jag är den typen av tjej som sällan blir bakis då jag festar, vilket förr kunde vara både fredag/lördag+efterfest till sena mornar.. Festade ärligt talat ganska mycke ett tag, hade kul också såklart..
Men nu räknade jag i min almanacka och fick de till att nu denna helg, blir min 12e nyktra helg i rad!!
Och de konstiga är att jag inte saknar att supa när jag går på fester osånt?? Förr blev man ju lite sugen sådär när man kom ut oså.. Fast absolut inte nu, och tur är väl de!! :D Kunde bli långa månader annars.. :P
Jag kan dansa, härja & ha kul ändå utan alkohol i kroppen och de är jag väldigt glad över eftersom de inte är alla som kan de!! Min kropp ska få vara alkoholfri ett bra tag till,och de skadar nog inte!!! :D
Jag bjuder på en bild av mig & frida under den tid man söp sig skapligt bladig:P

None



Nu blev de lite tidigt hem ikväll, men de är ju en dag imorron också gott folk!!
Sov så gott..

PS. Jag är smal!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sgg ni några kända ansikten på harrys då?.var det nått drag?

jo tack,. vi vet att du är smaaaaaal! ;)

2008-06-28 @ 13:16:20
Postat av: jessica

det var min kommentar ;)

2008-06-28 @ 13:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0