Lång dag...

Dagen i Uppsala gick bra, men de kändes omöjligt att ta sig fram till sjukhuset då dom stängt av vägen som va skyltad dit? ingen omskyltning fanns på plats... så de fick bli att åka på cykel-banan fram till sjukan :D
Gissa om folk glodde??

Trött på bil.. jag har kört ca 135 mil sen i måndags..?!
Men har fått mycke olika ärenden gjorda och har ju varierat bilar.. :D
Har varit kul såklart, men man blir sliten i kroppen av allt flängande..

Idag lagade jag mat när jag kom hem, Glenn kom hit & käkade med mig och sen vart vi såå mätta att de blev att dega med några timmar Hey Baberiba i soffan :D
Nu har jag flängt över till kristinehamn en svänga också med hans bil, fick låna BMW:n eftersom han använder firmabilen.. Jag hade tänkt köpa nåt tv spel för jag ville ha nåt att göra när jag är själv hemma jämt osånt på min lediga tid, men hitta inge jag ville ha..va allderles för trött för att orka bry mig också... :P

Så nu ligger jag nerbäddad i sängen..
Slappar vid datorn, sånärsomhellst får de bli kvällen..ska bara se Scrubs först!! :D


Kommentarer
Postat av: Annika

haha vi yrade också runt i Uppsala förra helgen! Gu vad dåliga de är på att skylta! Vi hamna på fel sida älven sen kom vi inte över igen..hehe..Jobbar du mycket nu? Har inte sett dig på willys någon gång jag varit förbi. Hoppas du får en mysig midsommar! Kramar

2008-06-20 @ 12:40:23
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Melinda

Jaa, de håller ju på och bygger om lite överallt :P så det kan va skitklurigt att ta sig fram !

2008-06-21 @ 16:45:15
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0