Jour premiär!

Jajamen, idag hade man jour för första gången på kvälls kvisten.. Tror att allt gick bra, hoppas att allt är på sin plats och inget viktigt är glömt! :) fått nya arbets skor på jobbet också så nu är jag nöjd! Haha, vissa blir nöjda för mindre:) äntligen har jag semester!! 2 veckor.. Fantastiskt skönt, synd bara att de verkar bli dåligt väder.. Men men, de är smällar man får ta! Har inte hunnit planera så mycke än dock? Hmm.. Imorn ska jag ta mig en premiär shopping tur på systemet också.. Har ju inte hunnit handla där än sen jag fyllde! Har inte haft något behov egentligen heller men, nu så! :) söta Malin kommer ju hit imorn och besöker mig och ser hur jag bor innan hon ska dra till stockholm med Helena.. Dom ska åka på någon konser helt utan mig.. Olika bra band! Verka kul.. Nej ni gossar och flickor små! Nu blire kvällen för mig.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tilda - Kusinen

Goaste gumman!!! Saknar dej... semester?? om du inte har nått för dej kanske vi kan ses!! Puss o Kram!!

2008-06-14 @ 10:47:46
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0